Team

In onze praktijk staan de volgende medewerkers voor u klaar om u met al uw zorgvragen te helpen:

Dhr. M. van Eijk
huisarts
Sanae Chouay
Praktijkassistente
Frank Fickweiler
POH-DM
Liesbeth van Tiel
POH-Long
Mw. A.S. Korte
Huisarts
Mw. M.H. Bakker
Huisarts
Pieter de Vries
Praktijkondersteuner GGZ
Marloes Meinen
Praktijkondersteuner GGZ
Martina Duyster
Praktijkondersteuner ouderen
Elora Kroon
praktijkassistente
Ouafa Lamrabti
Praktijkassistente

Inschrijven / wijzigen

    Met onderstaand formulier kunt u zich aanmelden als cliënt of uw gegevens wijzigen bij huisartsenpraktijk de Lichtenberch. Wij verzoeken u vriendelijk alle gegevens volledig in te vullen. Bij uw aanmelding is het belangrijk te weten dat u zelf uw vorige huisarts moet vragen uw dossier digitaal aan ons op te sturen.

    Soort melding


    Persoonsgegevens







    Geslacht

    Adresgegevens






    Verzekeringsgegevens




    Belangrijke gegevens / opmerkingen

    Bijvoorbeeld t.b.v. medicatiebewaking (overgevoeligheid, ziekte, zwangerschap, veranderingen in medicijngebruik of dosering etc.).


    * Verplicht veld |

    Dienstrooster

    Maandag t/m vrijdag
    van 08.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur
    Van 12.30 tot 13.00 uur hebben wij lunchpauze maar wij zijn dan WEL bereikbaar voor SPOED.

    Bel (030) 26 27 200

    Contact Lichtenberch

    's Avonds, ‘s nachts, in het weekend en op feestdagen, huisartsenpost:

    Bel (088) 13 09 670

    Contact huisartsenpost

    Afspraken

    Wij zijn op de onderstaande tijden voor u bereikbaar:

    van 08.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur voor het beantwoorden van uw vragen en voor het maken van afspraken.

    Afspraken afzeggen tenminste 24 uur van te voren.

    U kunt ons op de volgende manieren bereiken:

    Huisartsenpraktijk de Lichtenberch
    Lichtenberchdreef 1
    3562 RA Utrecht
    Tel. (030) 26 27 200

    Ga naar het patiëntportaal


    Spreekuur assistentes

    Voor het assistentespreekuur kunt u een afspraak maken voor kleine verrichtingen zoals:

    • Bloeddruk meten
    • Urine-onderzoeken
    • Aanstippen van wratten
    • Oren uitspuiten
    • Hechtingen verwijderen
    • Injecties
    • Prikken van nuchtere bloedsuikers (vanaf 8.00 uur)

    Heeft u een klacht?

    Bespreek uw onvrede met uw huisarts

    Wij zetten ons in om u goede zorg te leveren. Toch kan het gebeuren, dat u ontevreden bent. Wij horen dat dan graag. U kunt daarvoor terecht bij uw huisarts, maar ook bij een van onze andere medewerkers. U kunt gebruik maken van het onderstaande klachtenformulier. Er wordt dan geprobeerd om samen met u zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

    Wanneer we er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.  De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

    Als u er met uw huisarts én met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

    Het oordeel van de Geschilleninstantie is bindend. Meer informatie hierover kunt u vinden in de folder en op www.skge.nl. De folder is te verkrijgen bij de balie van onze praktijk. Ook treft u daar een Klachtenregeling aan.

      Uw gegevens

      Degene die de klacht indient





      Gegevens van de patiënt

      Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn



      Omschrijving van uw klacht


      Beschrijf hieronder waarom u niet tevreden bent. Ter ondersteuning kunt u de volgende vragen gebruiken:
      - Wanneer was de situatie waarover u klaagt?
      - Wat is er gebeurd?
      - Waren er anderen bij betrokken?
      - Is het een klacht van uzelf of klaagt u namens iemand anders?
      - Heeft u al met iemand over uw klacht gesproken?

      * Verplicht veld |