In onze praktijk staan de volgende medewerkers voor u klaar om u met al uw zorgvragen te helpen:
Maandag t/m vrijdag
van 08.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur
Van 12.30 tot 13.00 uur hebben wij lunchpauze maar wij zijn dan WEL bereikbaar voor SPOED.
's Avonds, ‘s nachts, in het weekend en op feestdagen, huisartsenpost:
Wij zijn op de onderstaande tijden voor u bereikbaar:
van 08.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur voor het beantwoorden van uw vragen en voor het maken van afspraken.
Afspraken afzeggen tenminste 24 uur van te voren.
U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Huisartsenpraktijk de Lichtenberch
Lichtenberchdreef 1
3562 RA Utrecht
Tel. (030) 26 27 200
Voor het assistentespreekuur kunt u een afspraak maken voor kleine verrichtingen zoals:
Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wij zetten ons in om u goede zorg te leveren. Toch kan het gebeuren, dat u ontevreden bent. Wij horen dat dan graag. U kunt daarvoor terecht bij uw huisarts, maar ook bij een van onze andere medewerkers. U kunt gebruik maken van het onderstaande klachtenformulier. Er wordt dan geprobeerd om samen met u zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
Wanneer we er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts én met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de Geschilleninstantie is bindend. Meer informatie hierover kunt u vinden in de folder en op www.skge.nl. De folder is te verkrijgen bij de balie van onze praktijk. Ook treft u daar een Klachtenregeling aan.